reklama

Jesenný večer v parku

Hnusné, sychravé počasie. Padá hmla. Zdeformovaná pani Jeseň ma víta s otvorenou náručou - začiatkom nového tisícročia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

" Ráčte vstúpiť mladý pánko, za Vaše sny a túžby odmením Vás. Ráčte vstúpiť!"

Pod zadkom mám noviny - to aby som dákeho "zrádnika" nedostal. V mesiacoch, ktoré obsahujú vo svojom názve písmeno R, sa nemá sedieť na zemi, lebo dostaneš "Vlka" - vravievala starká, kým ešte bola medzi nami. Hoci sedím na lavičke, človek nikdy nevie - mnohému ma starká priučila a tak som ostražitý.

Vlhký a studený vzduch "farbím" trochou cigaretového dymu. Že, fajčenie škodí aj to mi hovorila.

FAJČENIE VÁŽNE OHROZUJE VAŠE ZDRAVIE! - čítam na krabičke a klepem sa strachom - možno zimou... Mal by som byť ostražitejší a viac dbať na svoje zdravie! vyčítam si...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mladí milenci na protiľahlej lavičke nedbajú na studené počasie ani na ostatných spoluobčanov a hľadajú novú polohu - pretože život je zmena a všetko čo sa robí stereotypne človeka časom omrzí...Slečna vysiela zvukové signály, čím dáva najavo svoju spokojnosť smerom k priateľovej fantázii a výkonu zároveň - pohoršené pohľady občasných "okoloidúcich" ju neprivádzajú do rozpakov. Hmla sa pomaly začína strácať v tme a tak im to je zrejme úplne jedno - nakoniec nerobia nič protizákonné - myslia si možno...

A mne je to nakoniec tiež jedno - len to skurvené počasie ma poriadne serie! Ale aspoň, že mám za sebou ďalší "skvelý" odbrigádovaný deň a môžem si trocha odýchnuť v parku.... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ráčte v stúpiť mladý pánko, za Vaše sny a túžby odmením Vás !" melie dookola

Miroslav Kostrec

Miroslav Kostrec

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hudba, Literatúra, film, šport...Obľúbení interpreti: F.M. Dostojevskij, G.G. Marquez, J.Heller, Bukowski, Lindgren, Murakami...Kusturica, Almodovar, Inarritu, Kubrick, Forman, Gatlif,Kieslowski - Hevad Kahn, Gus Hansen, Barry Greenstein, Daniel Negreanu, Chris Moneymaker,Kenny Tran, Phil Laak, Phil Helmuth, Bruno Fitoussi...Leningrad, The Doors, Pink Floyd, Led Zepellin + cigánčina rôzneho druhu...Johny Depp...FC Barcelona, Zenit Petrohrad, Torpedo Raskolnikovo, Dynamo Oblomovka...Anna Ivanovic, Janko Tipsarevic, Novak Djokovic, Ivan Ljubicic, Michail Juznyj, Dinara Safina...Messi, Cantona, Best, Maradonna, Stoichkov,Boban, Suker, Keržakov, Aršavin, Kuyt, Torres, Babel, Guľka, Yayla, Pukallus, Diaz, Špačinský, Raúl Irabarne...A mnoho iných.................................................... Zoznam autorových rubrík:  Literárne experimentySrdjan a SofiaPríbehy obyčajného (š)jalovstvFizolófiaŠportEURO 2008SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu