reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Kostrec

Miroslav Kostrec

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hudba, Literatúra, film, šport...Obľúbení interpreti: F.M. Dostojevskij, G.G. Marquez, J.Heller, Bukowski, Lindgren, Murakami...Kusturica, Almodovar, Inarritu, Kubrick, Forman, Gatlif,Kieslowski - Hevad Kahn, Gus Hansen, Barry Greenstein, Daniel Negreanu, Chris Moneymaker,Kenny Tran, Phil Laak, Phil Helmuth, Bruno Fitoussi...Leningrad, The Doors, Pink Floyd, Led Zepellin + cigánčina rôzneho druhu...Johny Depp...FC Barcelona, Zenit Petrohrad, Torpedo Raskolnikovo, Dynamo Oblomovka...Anna Ivanovic, Janko Tipsarevic, Novak Djokovic, Ivan Ljubicic, Michail Juznyj, Dinara Safina...Messi, Cantona, Best, Maradonna, Stoichkov,Boban, Suker, Keržakov, Aršavin, Kuyt, Torres, Babel, Guľka, Yayla, Pukallus, Diaz, Špačinský, Raúl Irabarne...A mnoho iných.................................................... Zoznam autorových rubrík:  Literárne experimentySrdjan a SofiaPríbehy obyčajného (š)jalovstvFizolófiaŠportEURO 2008SúkromnéNezaradené

reklama

Literárne experimenty

Nerovný boj

Miroslav Kostrec

Nerovný boj

Nerovný boj  V tú noc pred najdôležitejším zápasom mojej trénerskej kariéry, som nemohol oka zažmúriť. Akokoľvek som sa snažil nemyslieť na to čo ma čaká, nedarilo sa mi to. V hlave sa mi preháňali desiatky možností pre vhodný a najmä účelný výber stratégie. Je to vlastne smiešne, pretože som dopredu vedel, že nech urobím čokoľvek, nech moje rozhodnutia budú akokoľvek premyslené a takticky vyspelé je moja šanca, vlastne šanca môjho týmu na úspech menšia ako nulová. Ale dobre to poznáte. Ten pocit zúfalstva, že aj keď s vecou nemôžete pohnúť ani doľava ani doprava, hore či dole, napriek tomu sa o to snažíte. Je to podobné, ako keď vás šmaria do prostred Atlantického oceána. Viete, že na breh nedoplávate, ale budete sa o to pokúšať a dúfať v zázrak alebo čosi podobné. Neutopíte sa bez boja. Asi takto som nad celou vecou premýšľal aj ja.

  • 26. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu